Ursäkta att man vill bli lite älskad


"Välkomna ska ni vara till livet med Nora Jonasson! Här älskar man människor som inte älskar tillbaka. Här pluggar man till prov man ändå misslyckas på. Här blir man bjuden på fester men orsakar istället katastrofer på balkonger. Här är man vän med vänner som plötsligt tycker att man är ett riktigt svin. Här tror man att man är på ett visst sätt men så är man tydligen inte det."

Tänk att det kan vara så svårt, livet. Fast Nora har det egentligen inte så förfärligt. Inte skär hon sig i armarna eller stoppar fingrarna i halsen, men ändå känns det som om hon inte duger, inte är tillräckligt smart, snygg, smal, cool.


Den här boken skrev jag om tidigare när jag tipsade om böcker som kommer i höst. Den har släppts nu och jag tycker att den verkar bra så den fick ett eget inlägg.

Något som intresserar er?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lisa.

Gillar namnet på boken, yeah.

2010-09-10 @ 21:50:47
Postat av: Anna

Jag vet:D Ett väldigt coolt namn:D

2010-09-10 @ 21:53:28
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: B(:

verkar bra :D

2010-09-11 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0