Uppmuntring en regnig dag(a.k.a bokpaket!)

Idag kunde jag äntligen hämta ut mitt bokpaket. Tjoho, tycker jag! Och det vet jag att ni också tycker för då får ni se trevliga bilder på mina böcker(host,host).

Som ni ser är detta paket lite större än det förra. Och ser ni inte det så är det bara att jämföra. Här kommer en bild på det lilla paketet:
 Som ni ser,väldigt litet.

Anledningen till att paketet var större var självklart för att det innehöll fler böcker än det första. Fem böcker faktiskt. Fast boken jag fick i onsdags kommer även vara med i högen. Tyvärr var kanske inte böckerna riktigt i så bra skick som jag hade hoppats på. Men de var ändå i rätt bra skick. Absolut inget som jag måste skicka tillbaka,men är man petnoga med sina böcker som jag så smärtar det lite. Även om det knappt syns.


The Lying game- Sara Shepard
Last Sacrifice- Richelle Mead
Beautiful Creatures- Kami Garcia & Margaret Stohl
Angel- L.A Weatherly
Born at midnight- C.C Hunter
Isle of swords- Wayne Thomas Batson



Kolla förresten hur himla coola sidorna ser ut i Isle of swords:


Helt gråa och jättenice! I början av boken är det även ett litet lexikon över båtord, en bild på en båt med de olika delarna på båten utskrivet och namn på de viktigaste karaktärerna. Jag älskar pirater men har inte läst så många bra piratböcker(förutom Vampyrater)så jag hoppas att denna är bra.

Den boken jag ser mest fram emot att läsa är faktiskt The lying game av Sara Shepard. Eftersom jag älskar Pretty Little Liars så hoppas jag att denna serie ska vara lika bra.

Har ni läst någon utav dessa böcker och vad tyckte ni i så fall?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, jag vill läsa The Lying Game! Har du sett första avsnittet av serien? ABC Family (där PLL går) har ju börjat sända TLG som TV serie :D

2011-08-19 @ 19:16:45
URL: http://obliviat3-me.tumblr.com/
Postat av: Emelie

JAAAAA :D Som saaaagt, jag har läst.. Beautiful Creatures :D Och den är grym!

2011-08-19 @ 19:48:42
URL: http://bookworm.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Det var ett rejält bokpaket! Kul! :)

2011-08-19 @ 22:21:42
URL: http://www.bokblomma.com
Postat av: Hundöra

Fin blogg! Gillar hur du fotar dina böcker, snyggt!

2011-08-20 @ 00:07:07
URL: http://www.hundora.se/bokkupan/
Postat av: Anna - Boktycke

Härligt med bokpaket! Håller på att läsa Beautiful Creatures nu och än så länge är den väldigt seg men handlingen är intressant. The lying game vill jag också läsa!

2011-08-20 @ 10:33:44
URL: http://boktycke.wordpress.com
Postat av: Lisa

Synen av en ny bokhög är nog bland det bästa som finns, haha :D

Har bara läst Last Sacrifice där, och den är ju något otroligt bra. Sedan skulle jag väldigt gärna vela läsa Beautiful Creatures, och nu blev jag sugen på Isle of Swords bara för att den ser så fin ut, haha. Håller verkligen med om att jag vill läsa en bra piratbok snart!

Ser fram emot att läsa dina recensioner! :)

2011-08-20 @ 22:52:42
URL: http://www.bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Sofia

The lying game är SJUKT BRA!!!!!

2011-08-21 @ 15:52:51
Postat av: Anonym

Jag har läst Born at midnight, tyckte att den var helt okej, kanske inte den bästa jag läst men helt klart läsvärd ändå! :) Och så har jag naturligtvis läst Last sacrifice och jag älskar, avgudar den boken haha, älskar alla VA böcker!

2011-08-21 @ 21:14:47
Postat av: Anna

Svar till Elin(jag fattade inte hur man kommenterade hos dig^^): Nej,jag har inte sett avsnittet,men jag har hört att det nyligen började.Jag hade tänkt läsa boken först innan jag ser serien. Eller så hoppas jag på att serien kommer till Sverige(A).

Svar till Sofia: Vad bra att du tycker om den! Då får vi hoppas att jag gör det också(: För mina förväntningar är ganska höga med tanke på hur himla bra Pretty Little Liars är:D

Svar till Anonym: Jag älskar också VA och jag kan knappt vänta tills jag får börja på sista boken. Dock vill jag inte att det ska ta slut:'(

2011-08-21 @ 21:44:23
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0