Forever

Nu blir det väldigt mycket nyaböckerinlägg men det får ni leva med för på senaste tiden har jag dejtat denna boken varenda vaken timme på dygnet och varken hunnit läsa eller ägna mig åt någon fritidssyssla överhuvudtaget:

Min Biologibok


Men nu är provet gjort och huvudvärken borta så då kommer jag med en trevlig nyhet för alla trevliga människor som läst böckerna om Sam och Grace. Ringer det en klocka? Om jag säger The wolves of Mercy Falls då?
Det kommer såklart en fortsättning på böckerna Shiver(Frost) och Linger(Feber) av Maggie Stiefvater.
Den kommer heta Forever och kommer ut på engelska 12 juli. Omslaget är lika fint som på de andra böckerna(:


Detta var det omslag som jag fann först och det är väldigt vackert.


Denna hittade jag efter den första och den är också vacker men på något sätt gör den här framsidan mig lite nedstämd.

Sedan hittade jag också en annan bild men jag tvivlar på att det är något riktigt omslag.

Nice va(:

Är detta en serie som ni läser?

Jag har ju ännu inte läst tvåan, väntar på att den ska komma på svenska, vilket den snart gör.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: B(:

Som du vet så läser jag dem ;D

2011-01-28 @ 20:32:58
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: Naima

Tänkte läsa Linger när jag var hos Gudon vid jullovet, men hann inte det utan läste Svart ängel och Jagad ist =)

2011-01-31 @ 15:55:22
URL: http://www.nyckelpigan.weblogg.se
Postat av: Louise

Jag läste just nu precis ut tvåan Feber.

Längtar jätte jätte mycket tills denna kommer ut. var inte säker på att denna tredje boken skulle komma men letade och så hittade jag dig.

Tack för att du la ut detta inlägget, nu kan fantasin & längtan fortsätta i mina tankar!

2011-05-27 @ 01:39:36
URL: http://theperfectcatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0