Pretty Little Liars premiär idag!

Ni har säkert hört om Pretty Little Liars vid det här laget. Har ni läst min blogg i mer än ett halvår (inte ens så länge) så har ni nog kanske läst recensionerna som jag skrivit på böckerna.
Pretty Little Liars har på senare tid även blivit en Tv-serie,den är baserad på böckerna och idag börjar Tv-serien att sändas i Sverige.
Jag vet inte riktigt hur mycket serien följer böckerna,men jag tror inte att den följer böckerna så mycket. Så har ni inte läst böckerna än så kan ni nog ändå se serien.

Pretty Little Liars börjar idag kl. 17.55 på Tv3.

Ska ni titta?
Det ska absolut jag! Jag älskar böckerna och har hört mycket gott om Tv-serien så jag ska se vad det är.



Mina recensioner:  Lögner, Hemligheter, Skandaler, Intriger

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ska se om jag hinner se det ikväll. Dålig tid de placerat den på..

Har inte läst böckerna men är ganska nyfiken på storyn så får se vad det är :P

2011-06-26 @ 15:20:51
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Amelie

Svar: Åh, tack så mycket! :D (Hehe, hade i åtanke att leta efter lila blommor att fota med :) )

2011-06-26 @ 19:31:24
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Gudon

Följer den amerikansk takt. Ligger på säsong 2 avsnitt 2 :) Min favoritserie helt klart under Vampire Diares.

2011-06-29 @ 22:58:41
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0