Sommarlov!

Äntligen sommarlov!Fick sommarlov ovanligt sent i år, men nu har jag det i alla fall:D Nu har jag gått ur grundskolan och visst var det med både sorg och glädje som jag gjorde det.
Jag kommer sakna alla, även alla superbra lärare. Samtidigt känns det skönt att äntligen få sommarlov, och vet ni vad jag ska göra?
Jag ska läsa och blogga massor (bloggningen har ju inte varit på topp den senaste tiden).
Hoppas ni alla får ett trevligt sommarlov, det ska jag ha:)

Har ni något speciellt mål för sommarlovet?
Jag hade tänkt lära mig massa engelska adjektiv, för just engelska adjektiv är jag ganska dålig på. Och kanske lite verb också.
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad sommar! Så härligt att gå ut nian!

I sommar ska jag också läsa mycket! Känns som att det är så mycket där ute som är bra, och jag måste ta mig igenom det! :D Åh, att öva engelska ska jag också göra. Fast mest genom att läsa då. :p

2011-06-17 @ 11:39:46
URL: http://readingthisworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0