Min ena bokhylla


Det här är hur den ser ut på långt håll. Som ni ser så är bara första hyllan fylld med böcker. Den andra hyllan innehåller lite dagböcker, mina dvd-boxar och pirates-boxen med böckerna m.m
Bildkvalitén är väldigt dålig för det är mörkt där bokhyllan står..


Kommer räkna upp böckerna i ordning.
Slaget om Keladon-Philip Caveney
Anna and the french kiss-Stephanie Perkins(inte läst)
Tornrummets hemlighet- Niklas Janz(inte läst)
Magi- Angie Sage(inte läst)
Piratika- Tanith Lee (inte läst)
Piratika 2- Tanith Lee(inte läst)
Om jag kunde drömma-Stephenie Meyer
När jag hör din röst-Stephenie Meyer
Ljudet av ditt hjärta-Stephenie Meyer
Bree Tanners andra liv- Stephenie Meyer
Törst-Richelle Mead
Fruset blod-Richelle Mead
Löftet- Richelle Mead
Andens kraft- Richelle Mead

Ignorera de böcker jag redan räknat upp
Vad mina vänner inte vet- Sonya Sones
Vad min flickvän inte vet- Sonya Sones
Shoo len- Douglas Foley(inte läst)
Harry Potter och De vises sten- J.K Rowling
Harry Potter och hemligheternas kammare-J.K Rowling (typ inte läst)
Harry Potter och fången från Azkaban-J.K Rowling (typ inte läst)
Harry Potter och den flammande bägaren-J.K Rowling(inte läst)
Harry Potter och fenixorden-J.K Rowling(inte läst)
Böcker som ligger på de andra:
The Summoning- Kelley Armstrong(inte läst)
Night on Terror Island-Philip Caveney(inte läst)
De kom från norr-Jackie French

Ignorera än en gång de böcker jag redan nämnt.
Harry Potter och halvblodsprinsen- J.K Rowling(inte läst)
Harry Potter och dödsrelikerna-J.K Rowling(inte läst)
I det här trädet- Katarina Kieri,Per Nilsson
Larklight-Philip Reeve(inte läst)
Tiara och Dr Martens-Meg Cabot
Spotlight-Meg Cabot
Kär?- Meg Cabot(inte läst)
Till er tjänst- Meg Cabot(inte läst)

Detta var som sagt bara min ena,jag har en till. Får se om jag visar den någon gång:).

Vad läser ni nu?
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag läser Julia Sandströms "Till sista vinglaget", men även läser jag "Harry Potter and the Goblet of Fire" på sidan om.

2011-05-30 @ 17:35:54
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag läser Julia Sandströms "Till sista vinglaget", men även läser jag "Harry Potter and the Goblet of Fire" på sidan om.

2011-05-30 @ 17:35:54
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Naima

Jag har precis läst ut Ingen sommar utan dig och kommer nog att skriva en recension ganska snart :)

Men just nu läser jag Fallen ängel.

2011-05-31 @ 16:14:20
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Adelina

Vilket bra skick dina HP-böcker är, mina är ganska traiga;D

2011-06-05 @ 01:22:55
URL: http://addesbokblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0