Sammanfattning av augusti 2011

Antal lästa böcker: 3 (sämst hittills detta år och ändå hade jag sommarlov)
Antal lästa sidor: 979
Jämförelse med juli: Som ni vet så var jag inte så nöjd med min läsning i juli,men i augusti var det ännu värre. Men jag läste i alla fall en bok som jag tyckte var värd all den tiden jag la ner på den.

Antal svenska böcker: 3
Antal engelska böcker: 0 (måste bättra mig)

Bästa bok:
Utan tvekan blir det Myrddin som jag tyckte om väldigt mycket även om den hade en del brister.


Sämsta bok: Tänker inte utse någon sämsta bok eftersom jag inte har så mycket mer att välja på och ingen var direkt dålig.

Alla lästa böcker i augusti:
Fruktolösa tokobertar- Torbjörn Flygt 158 sidor
Myrddin- Claes Reimerthi 598 sidor
Gossip Girl 2- Ni vet att ni älskar mig- Cecily Von Ziegesar 223 sidor

Har ni läst något superbra i augusti?

/Anna(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0