Världsbokdagen

Idag är det Världsbokdagen, något som ingen av mina kompisar hade koll på. Jag har väl inte direkt firat det på något sätt förutom att jag läste idag på hålet i skolan istället för att plugga. Jag tror inte att det har hänt någon gång sedan jag började på gymnasiet så det var ju lite speciellt faktiskt. Boken jag läste i var Själlös av Gail Carriger. Den är snart slut och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än. Det har gått lite upp och ner, ibland tycker jag om den och ibland gör jag det inte.
 
Snart ska jag gå och lägga mig och läsa så att jag känner att jag verkligen hyllat böckerna denna dag!
Är det förresten någon mer än jag som har nationella prov i svenska imorgon? Känner mig en aning rädd...

Eftersom det här ändå blev lite av ett uppdateringsinlägg så kan jag ju också passa på att meddela att jag hade muntliga nationella proven i franska idag(något ni säkert inte bryr er om). Det var sjukt läskigt och jag har ingen aning om hur det gick. Antingen inte så bra, jag är nämligen inte särskilt säker eller bra när det kommer till franska... Hur mycket jag än vill vara säker och bra.



/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ugh, jag har också nationellt prov i svenska imorgon.. För övrigt visste jag faktiskt inte att det var världsbokdagen idag.. dåligt av mig!

2012-04-23 @ 21:39:08
URL: http://bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Matilda

jag hade det idag, så går du i ettan och har läsdelen är det inget att oroa sig för :)

2012-04-24 @ 17:19:03
Postat av: Gudon

Oj, visste inte att det var världsbokdagen igår. Vilken fin design du har förresten :)

2012-04-24 @ 18:30:35
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0