Lite info

Den här helgen har jag ganska mycket att göra, en hel del skolarbete. Dessutom ska jag dygna idag och alltså vara vaken hela natten. Anledningen till detta är att vi gör en studie på Naturkunskapen i skolan och då valde jag att testa hur min prestationsförmåga inom vissa skolämnen påverkas vid sömnbrist. Alltså ska jag vara vaken hela natten. Jag är vanligtvis inte uppe särskilt länge någonsin utan föredrar att lägga mig vid pensionärstider. Därför tror jag att detta kommer bli en aning svårt för mig. Som tur är ska jag göra det tillsammans med mina bästa kompis så på det viset kommer det ju i alla fall bli roligt! Jag kommer garanterat bli trött av detta så jag kanske inte orkar skriva några inlägg i helgen. Vi får helt enkelt se hur det blir, men troligtvis blir uppdateringen låg.

Tråkigt inlägg deluxe blev detta... Och inget roligt har jag att berätta hellerxD


/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Man

Jag hoppas att experimentet gick bra! Vet dock inte vilket utfall du ville få, men men. :)



Svar: Har dessvärre inte läst TMI, men jag ska! Fast Tyler Blackburn vet jag hur han ser ut (jag är en PLL-följare, haha). Nu kommer jag aldrig kunna släppa den bilden när jag läser serien.. To be continued! :-)

2012-05-07 @ 12:08:47
URL: http://bokskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0