FUCKAMALA (ogillar du svärord bör du ej läsa)


Vilket bajsigt slut det blev på den här dagen då... (vet att det här har nada att göra med böcker, men det skiter jag i) Tidigare idag såg jag en liten blå ruta längst upp på Youtubes hemsida där det stod att Florence+ the Machine skulle spela live idag. Superglad blev jag och tryckte snabbt på länken. Såg då att de inte började förrän 22.25. Hela kvällen har jag alltså väntat. Nu när jag kollade igenom sidan lite noggrannare så märkte jag att de i England just nu har någon brittisk sommartid (som jag hatar mer än något annat för tillfället) och alltså ligger de en jävla timme efter. FUCK. Alltså börjar de inte förrän om en timme och jag pallar inte sitta uppe till minst halv ett då konserten är slut. KISS OCH BAJS (och ja, jag är väldigt mogen för min ålder). Nu ska jag väl gå och straffa mig själv genom att läsa lite "Du och jag i trafiken". Fast det kommer jag inte göra. 
 
OAGJWMIGPOAS^ÅHG;AOW HGIGMIHPQWEMGPAMGPASGAOG;ANSUROAUWEOAUODSIMFOAFA;.
På återseende en bättre dag
 
 
/Anna><

Kommentarer
Postat av: lennie@bibliography

AAAh.. stackare! o så florence som e såå bra!!

Svar: Jag vet! :( Vad kul förresten att det äntligen är en kille som skaffat en bokblogg! :D
bookshelf

2012-09-08 @ 02:04:43
URL: http://bibliography.blogg.se
Postat av: Lennie@bibliography

hehe, va kul att du tycker e. de kan du tacka tessansbokblogg för!!

2012-09-09 @ 18:12:07
URL: http://bibliography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0