Sammanfattning av oktober 2011

Antal lästa böcker: 6

Antal lästa sidor: 1565

Jämförelse med september: Mycket bättre. Den här gången läste jag sex böcker, förra månaden läste jag bara två böcker. I och för sig var Fyra dagar, Fyra nätter riktigt bra,men jag läste några bra böcker denna månad också!

Antal svenska böcker: 5

Antal engelska böcker: 1 (men denna bok var den tjockaste, och hur grym som helst!)

Bästa bok: City of Glass av Cassandra Clare (och jag lovar att jag inte ens behövde en sekunds betänketid)


Sämsta bok: Dandy av Andreas Carlsson (och jag lovar att jag inte ens behövde en sekunds betänketid)


Alla lästa böcker i oktober:
City of Glass- Cassandra Clare  541 sidor
Elsa Beskows sagoskatt: Tripp 139 sidor (jag blev väldigt sugen på att läsa alla historier jag hörde så många gånger när jag var liten)
Frestelser- Sara Shepard 230 sidor
Vargtanden- Pia Hagmar 124 sidor
Dandy- Andreas Carlsson 287 sidor
En gång- Margaret Wild 244 sidor (recension kommer)

Denna månad var faktiskt ganska bra, hur var den för er?

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tyckte Dandy var bra, men jag gillar hela den där musikvärlden på ett mystiskt sätt och alla de där fina teckningarna som fanns med i den :)



Har snart läst ut första The Mortal Instruments boken City of Bones, ska bli intressant att läsa de andra.

2011-11-03 @ 21:38:22
URL: http://pocketworld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Kan hålla med dig om att man missar mycket i "Livet på en kylskåpsdörr"! Lite tråkigt, men annars gillar jag boken! :)

2011-11-04 @ 21:18:14
URL: http://filo-sofie.blogspot.com
Postat av: Freddy

Min månad var inte bra alls. Bara 2 böcker. Men nu har jag skärpt till mig och har läst 5 böcker, i november!!

Kolla gärna in på våran bokblogg och kommentera! :)

2011-11-07 @ 17:30:51
URL: http://www.bookcircle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0