Lästa böcker 2011

Detta är bara en lista där jag fyller i alla böcker jag läst under 2011 för personer som är intresserade av att läsa recensioner eller bara se vad jag läst. Kommer nog påbörja en för 2012 också. De som inte är länkade finns det ingen recension på. Denna lista kommer man kunna finna under den nya kategorin: Lästa böcker 2011

Januari:
1. Det händer nu- Sofia Nordin
2. Huggormens spår- Pia Hagmar
3. Kalle Skavank: Snokar i Orminge- Petrus Dahlin
4. Vampire Diaries: Uppvaknandet- L.J Smith
5. Här ligger jag och blöder- Jenny Jägerfeld

Februari:
6. Lögner- Sara Shepard
7. Sjukhusmysteriet- Martin Widmark
8. Emily och Sheebas föl- Gull Åkerblom
9. Hemligheter- Sara Shepard
10.The Chosen One- Carol Lynch Williams
11. Skandaler- Sara Shepard
12. Vad mina vänner inte vet- Sonya Sones(omläsning)

Mars:
13. City of Bones- Cassandra Clare
14. Madison Finn: Kompisar på nätet- Laura Dower (omläsning)
15. Saknad: Okänd identitet- Meg Cabot
16. Harry Potter och De vises sten- J.K Rowling (omläsning)
17. En prinsessas dagbok: Tiara och Dr Martens- Meg Cabot
18. Intriger- Sara Shepard
19. Vad min flickvän inte vet- Sonya Sones (omläsning)

April:
20. City of Ashes- Cassandra Clare
21. Frost- Maggie Stiefvater
22. Feber- Maggie Stiefvater
23. Andens kraft- Richelle Mead
24. En prinsessas dagbok 2: Spotlight- Meg Cabot
25. Teresa och jag- Bo R Holmberg

Maj:
26. Svindlande höjder- Emily Brontë (kort version)
27. Att vara Nikki- Meg Cabot
28. I det här trädet- Katarina Kieri och Per Nilsson
29. Cirkeln- Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
30. Hoppa högt Sigge- Lin Hallberg

Juni:
31. Den andre Will Grayson- John Green och David Levithan
32. Beastly:ett odjur- Alex Flinn
33.Amandas bok- Katerina Janouch
34. En prinsessas dagbok 3:Kär?- Meg Cabot
35. Cykla,panta och rädda en isbjörn- Jörn Spolander
36. Harry Potter och Hemligheternas kammare- J.K Rowling
37. Förlorad ängel- Becca Fitzpatrick
38. 7B:Början på värmen- Pernilla Gesén

Juli:
39. Fifteen Love- Peter Barlach
40. Night on Terror Island- Philip Caveney
41. Den vilda jakten på dårpippin- Måns Gahrton och Johan Unenge
42. Gossip Girl- Cecily Von Ziegesar
43. Syskonen Baudelaires olycksaliga liv: En olustig början- Lemony Snicket
44. Miljöspanarnas bästa
45. Mitt perfekta liv- Sarah Dessen

Augusti:
46. Fruktolösa tokobertar- Torbjörn Flygt
47. Myrddin- Claes Reimerthi
48. Gossip Girl 2: Ni vet att ni älskar mig- Cecily Von Ziegezar

September:
49. Fyra dagar,fyra nätter- Morgan Matson
50. Habib: Borta bra, hemma bäst- Douglas Foley

Oktober:
51.City of Glass- Cassandra Clare
52.Elsa Beskows sagoskatt:Tripp
53.Frestelser- Sara Shepard
54. Vargtanden- Pia Hagmar
55. Dandy- Andreas Carlsson
56. En gång- Margaret Wild

November:
57. Dammråttornas tappra riddare- Måns Gahrton och Johan Unenge
58. Besatt- Anne Cassidy
59. Born at Midnight- C.C Hunter

December:
60. Vi är väl vänner!- Marie-Chantal Long 
61. Johnny Depp- Nick Johnstone
62. Erebos- Ursula Poznanski

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0